Tuesday 10 December 2013

SAJAK- Rindu


Rindu pada yg kasih.....
membuatkan aku pedih.
Terus merintih...
apakah hebatnya
adunan cinta kita....
berpisah hanya untuk
nikmat cinta terlarang...
aku adalah cintamu
dan kau adalah hidupku..
mana mungkin aku lupakanmu..
melupakanmu
Pabila mentari tiada lagi
dan bulan berlalu pergi.
Kasih......
senyum dan tawamu
buat aku rasakan kehadiranmu
kau hidup di sisi ku. ..
membelai dan menyayangi aku..
rasa yang telah lama aku nanti..
datanglah sayang...
hadirlah lagi..
aku tidak mampu
berjauhan denganmu
apalagi hembusan nafas cintamu
dikala kita bercumbu rayu..
Tahulah kamu...
aku teramat merindu....
di antara matamu dan mataku
ada rindu yang menghidu .
sebut dan serulah aku...
pasti aku kan hadir
dalam mimpi mimpimu.
pasti.....


.............is

No comments:

Post a Comment